קליניקה וליווי תזונתי

ליווי תזונתי נטורופתי

הניסיון לימד אותי שאין תפריט שמתאים לכולם לפי מספר קלוריות או סוג של מזון מסוים וצרכי הגוף שלנו משתנים מעשור לעשור, מגבר לאשה, לאחר לידה ובואך גיל 40, לכן יש חשיבות עצומה לתפריט בהתאמה אישית.

האמצעים העומדים לרשותי והטכנולוגיה שקיימת היום מאפשרת לי להתאים תפריט באופן אישי. יש משקל רב לרגישויות למזון ואני חושבת שהכל מתחיל ומסתיים ב"מוח הקטן" – החיידקים הפרוביוטיים שנמצאים במעיים שלנו.

אבחון תזונתי והתאמת תזונה ייעודית

בקליניקה אני מתאימה את התפריט לפי אבחון ייחודי במכשיר תדרים שוויצרי בשם  Global Diagnostics שסורק את איברי הגוף ב-12 דקות לא מורגשות, בטוחות ובלבוש מלא (מאושר משרד הבריאות ובטוח גם לילדים ולנשים בהריון).

המכשיר מראה תמונה תלת ממדית על מצב המערכות השונות של הגוף: אילו איברים או מערכות צריכות עזרה, מזהה רגישויות למזון בולטות, מראה את מצב המיקרוביום במעיים (פרזיטים, פטריות, בקטריות), מצב מערכת העצבים, סטרס ונתונים נוספים.

שיטת האבחון הייחודית הזאת נותנת לי תמונה מקיפה ובהירה על מצב המטופל מבפנים ואבחון איכותי הוא 50% מהצלחת הטיפול, אם לא יותר מכך, בדרך לאיזון והחלמה.

הטיפול בקליניקה מתחיל בתחקור תזונתי מקיף הכולל פענוח בדיקות דם, בדיקה של הסטוריה תזונתית – בריאותית, אבחון במכשיר, פענוח הממצאים מול המטופל/ת והפיכת הבדיקה להתוויות לפעולה: תפריט, צמחי מרפא או תוספים שיאזנו את הגוף ויעזרו לו לרפא את עצמו תוך שימת דגש על היבטים הוליסטיים כגון: סטרס, צורת חשיבה ויחס כלפי החיים והגוף בפרט.

התזונה שאני נותנת הינה ייעודית למטופל/ת לפי אורח החיים שלו/ה, מגוון המזונות שהוא/היא אוהבים והצורך הבריאותי הרגשי שלו/ה. אני מתאימה תוספי תזונה או צמחי מרפא לפי הצורך ומלווה את המטופל/ת בתהליך היישום והשגת היעדים של ההרזיה או ההבראה.

בנוסף, כנטורופתית אני מלמדת אנשים להבריא דרך בישול במגוון סדנאות וגם בהדרכה פרטנית לפי צרכי המטופל/ת ובני ביתו. מוזמנים להתרשם ממגוון סדנאות הבישול שלי.

רוצה לקבל פרטים נוספים או להירשם?

בא לך שייק?

הצטרפו אל רשימת התפוצה שלי וקבלו מיד חוברת מתכוני שייקים שווים שיקפיצו לכם את הבוקר!